Loading...
Klantenservice2021-02-01T16:53:56+02:00

Klantenservice

Betalen

Hoe kan ik betalen?2021-02-01T16:10:07+02:00

We willen dat u veilig en met plezier winkelt, op de manier zoals u dat wilt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen, die qua beveiliging het meest actueel en vertrouwd zijn. Wij bieden u verschillende mogelijkheden om uw bestelling te betalen. Online betalen kan via:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard

Bij betalingsproblemen behouden wij ons het recht voor geen bestellingen meer uit te leveren.

Verzending

Kan ik mijn bestelling afhalen?2021-02-01T15:57:22+02:00

Ja, je kunt de bestelling afhalen bij onze galerie ‘De Zwarte Tulp’, Kanaalstraat 33 in Lisse. Als je voor deze optie kiest, nemen we na betaling contact met je op om een datum af te spreken.

Wat is de levertijd bij verzenden?2021-02-01T15:59:03+02:00

Nadat de betaling ontvangen is, zal deze zo snel mogelijk voor verzending aangeboden worden bij onze koeriersdienst. Doorgaans wordt uw pakket binnen 10 werkdagen verstuurd (mits uw betaling binnen is).

Hoe wordt mijn pakket verzonden?2021-03-17T11:05:22+02:00

Het pakket wordt per pakketpost verzonden, dit om transportschade te voorkomen.

Wat zijn de verzendkosten?2021-03-17T11:04:21+02:00

De verzendkosten verschillen per land:

Nederland  € 17,50
Europa  excl. UK, NO & CH      € 25,-
Buiten Europa + UK, NO & CH   € 50,-

Retouren en defecten

Wat moet ik doen als ik een product beschadigd heb ontvangen?2021-03-17T11:10:59+02:00

Mocht het zich onverhoopt voordoen dat een product beschadigd is bij ontvangst, dan zorgen wij vanzelfsprekend voor een passende oplossing. Neem in dit geval contact met ons op via info@bolonline.nl

Mag ik een bestelling terugsturen zonder opgaaf van reden?2021-03-17T11:13:35+02:00

Je hebt het recht om, zonder opgaaf van redenen je bestelling of een deel daarvan binnen 14 dagen terug te sturen naar ons. Volg dan de volgende stappen:

  1. Geef uw retourzending per e-mail (info@bolonline.nl) aan ons door.
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na uw melding inclusief factuur aan ons geretourneerd worden.
  3. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en dient in de originele verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
  5. Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalwijze gebruikt als bij uw betaling.
  6. De terugbetaling zal kosteloos geschieden.
  7. Mocht het binnen 14 dagen nog niet op uw rekening zijn bijgeschreven, neemt u dan contact met ons op.
  8. Indien u gebruik maakt van u herroepingsrecht, zijn de kosten voor het retour zenden voor eigen rekening.

Klachten

Ik heb een klacht2021-03-17T11:14:59+02:00

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of heb je een klacht over bijv. de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen naar info@bolonline.nl o.v.v. klacht.
Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.

Ga naar de bovenkant